söndag 17 oktober 2010

stolen boyfriends

God morgon, världen. Måste börja med att säga att gårdagens kväll var bland dom mest roliga, sjuka och skumma kvällarna jag har upplevt. Memorable for suuure, folks!

Över till annat. Jag har köpt sladden till systemkameran vilket innebär att jag har överfört alla bilderna nu till min lap top och det är över 700 bilder. Jag har inte ens orkat gå igenom dom så jag tänkte göra det nu nångång snart. Men vad händer då? Jo! Min dator har fått nåt konstigt virus (eller flera kanske?) och datorn jävlas med mig och jag har ju antivirus program på den så jag fattar inte what the deal is? Det är på riktigt väldigt irriterande att det ska komma upp en ruta var tredje minut som frågar mig samma fråga varje gång. Nej jag vill inte betala 79 dollar för att skydda mig från virus när jag redan har ett antivirus program. Sedan startas den om efter ca 30 min. Gud, snacka om dagens i-lands problem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar