måndag 18 oktober 2010

Spotted: THE Chanel 2,55 bag

Hej snyggingar! Idag var det den första kalla dagen sen jag kom hit för ca fem veckor sen. Med kallt menar jag alltså att det var en bra idé att använda en kofta eller lite tunnare jacka på kvällen. Efter skolan var jag och Alexis i en second hand butik. Dom hade en sale avdelning där jag bland annat hittade ett par jättesöta pumps för 500 yen och lite annat. Alexis hittade ett skärp och när vi gick till kassan för att betala hade dom ett par glas skåp bakom kassan med designer stuff. Och i ett alldeles eget skåp för bara Chanel grejer såg jag denna skönhet, tillika chanel 2.55. Det var som att tiden frös och det enda som existerade var väskan och jag. Jag bad henne att ta ut den till mig så jag kunde kolla på den. Fan vad fin den var! Jaja, jag vet...ytligheter hit och dit men jag kan inte hjälpa det. Den kostaste 80 000 yen, vilket är ungefär 8 000 kr.
Santa, I've been a very very nice girl this year ( come on, I have)... Men jag vet inte om den är äkta eller inte. Den hade serie nr och hela partajet men jag kan ändå inte vara säker. Kvinnan som jobbade i affären sa att dom hade fått in den för ca en vecka sen.
Aja, får väl drömma vidare tills tomten fixar den åt mig...

Oh right! And here's a shout out to my girl Mimo som fyller hela 21 år idag! Ha det bäääst i Alicante så kör vi igen nästa år. Starkare och snyggare än någonsin!! PUSS älskling :)

                                             (picture taken a couple of weeks ago in Ginza, Tokyo)

1 kommentar:

  1. alltså mina kommentarer försvinner ibland från din blogg oj qik...

    SvaraRadera