fredag 1 oktober 2010

MOVING!

Tycker att det är på tiden att jag börjar flytta mina grejer nu, va. Har sagt det en miljon gånger men det är alltid nåt i vägen... Men som sagt, förhoppningsvis så blir den här flytten av ikväll, det enda jag sitter och väntar på är mina flyttgrabbar, ja alltså, Alexis och Esteve haha. Efter det blir det en inflyttningsfest. Förresten så hade jag jätte skumma drömmar i natt inte direkt några breaking news men men...
Nu ska jag packa vidare och vänta på att fransmännen dyker upp snart...

Njut av fredagen, 'cause I will!

1 kommentar:

  1. dude, jag hade creepy dreams hela natten med...
    ehde n kater jam flejt, edhe n 7.30 så vaknade jag och kunde itne sova mer.. abnormalt eller vad liksom... :P

    hoppas inflyttningsfesten blir rolig zemer (ofc it will) mpuuuq

    SvaraRadera