måndag 4 oktober 2010

Shi-WHAT?!

God eftermiddag, folks! Idag hade jag bara en lektion fran tre till halv fem. Najs! Sitter i skolan nu eftersom jag inte har nat internet i min nya lagenhet och hatar det har tangentbordet. Trycker man pa Caps Lock-knappen borjar man skriva pa japanska, gaaaahhh!!!

Ok jag har glomt min usb sladd till systemkameran sa kommer ta ett tag till innan det dyker upp bilder. Har jag berattat detta tidigare eftersom jag har en stark kansla av att jag redan har skrivit om detta? Hmm, anywhoo, moving on.
Helgen var det va...Ja, var borjar man? I fredags hade vi en liten inflyttningsfest hos mig och sen gick vi till floden som ligger 10 meter fran min byggnad och motte upp nagra andra studenter och vi bestamde oss for att ha ett litet fyrverkeri galej. TYDLIGEN gjorde vi lite for mycket vasen ifran oss sa vi drog till en park istallet. I lordags var i tillbaks i Shinjuku for att fira Anders (for andra gangen i rad) och denna gang var vi ca 35 personer som firade honom. Vi gick till en stor engelsk pub och dar sag jag en massa foreigners dvs alla icke-jappsare. Det var riktigt roligt att traffa sa mycket nytt folk och sen traffade jag en riktigt rolig jankare som fragade hur lange jag ska vara har och jag sa; one semester varpa han sager; yeah, i came for 1 year and look at me 4 years later..still here. sen kom hans supertrevliga flickvan som hette Mika. Jag forstar inte varfor jag minns hennes namn men inte hans...
Sen hande nagot riktigt ovantat, smaaall world men det berattar jag om senare eller i morgon for pallar inte skriva pa detta tangentbord langre.

Flutur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar