torsdag 7 oktober 2010

Hjälp, det spökar i Tokyo!

Alltså i natt hände det en hel del skumma grejer. Det var ju för det första meningen att jag skulle vakna runt 6 (på morgonen) för att göra mig i ordning och sen sticka och kolla på Japan Open där bland annat Nadal och Roddick skulle medverka MEN vad tror ni händer? Självklart försover jag mig, jätte jätte trååååkigt...
Okej, tillbaks till galenskaperna i natt. Efter att jag har gått och lagt mig så kan jag inte riktigt somna på 2 sekunder som jag gör i vanliga fall utan det tar väldigt lång tid denna gång så jag ligger i min säng och kollar gör ingenting alls utan bara stirrar ut i tomma intet sen somnar jag för att sedan väckas av att min TV sätts igång. Alltså, jag har ALDRIG kollat på TV sen jag flyttade hit. Jag vet att när jag bytte lägenhet i fredags, så kollade Alexis lite på den men mest för att se så att den funkade och så. Jag blev så chockad att jag inte ens hann bli rädd haha. Men verkligheten hann fort i kapp mig och det var då jag blev lite fundersam, jag tänkte om jag kanske av misstag låg på fjärrkontrollen men den var precis bredvid TVn. Spökar det i min lägenhet, tro? Ska nog fråga Ms. Watanabe, kvinnan vi går till när vi behöver hjälp med praktiskt taget vad som helst.
Hur som helst, sen somnade jag om i alla fall och efter en liten stund hörde jag en rejäääl knackning på min dörr och tänkte för mig själv att; nää, detta måste ju fan vara ett fete skämt! så jag ignorerade det och började tänka på Nadal och att jag snart skulle få se honom spela tennis och avbröts av en annan slags knackning. Jag fattade verkligen ingenting så jag sträckte mig efter min mobil för att kolla om jag drömde eller om detta faktiskt hände och för att kolla på klockan och den var 5 nåt... Klockan 6 ringde den och jag var så himla trött efter nattens spökerier, så jag pallade inte göra nåt annat än att stänga av mobilen totalt och somna om och vips så vaknar man utvilad efter klockan 12 nångång....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar