onsdag 20 oktober 2010

my heart is yours to fill or burst, to break or bury, or wear as jewelry, whichever you prefer

Min powernap resulterade i 5 timmars sömn. If I needed it? Naah, not really.
Idag skulle vi snacka om vårt mest pinsamma ögonblick i vårt liv. Jag valde en story från första gången jag var i London. Efteråt skulle alla säga sin åsikt och övriga kommentarer, och ja, eftersom jag fick höra så mycket fina ord spelade det ingen roll att min berättelse också var den mest pinsamma.
Torsdagar är favortit dagen eftersom jag är ledig och kan utforska allt roligt och sjukt den här staden har att erbjuda mig! Funderar på vilket område jag ska ta mig an den här gången, hm...
Nä, nu ska jag våldta chips påsen och glo på en skön rulle!

So long folks!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar