söndag 31 oktober 2010

HALLOWEEN

Igår slog vi två flugor i en smäll! Dels för att vi firade Julias födelsedag men också för att det var Halloween!!
Eftersom jag vaknade för sent (som alltid) resulterade det i att allting som följde blev ännu mer försenat. Jag var tvungen att dra till Shinjuku för att köpa min rosa peruk och clown-smink och Esteve skulle köpa bandage. Sen kollade vi runt i spöregnet. Egentligen ville jag inte men Esteve verkligen insisterade så jag fick helt enkelt göra det också. Sen kom värsta vinden och bådas paraply gick sönder. Alltså, verkligen, vad är oddsen att bådas går sönder? Jag flabbade så mycket att jag grät och det kändes som hela Tokyo stirrade på mig. Hej hej... Aja, sen fikade vi som om vi hade all tiiiiiid i världen. Verkligenheten kom dock i kapp oss när vi insåg att klockan var halv sex och festen skulle börja klockan sju. Good luck, liksom. Vi tog the Epxress Train hem så efter 40 min var vi framme, köpte en present till Julia och drog fort hem för att äta, duscha, byta om och sminka mig. Vi anlände 2,5 timmar försent till festen but what an entrance!!! Sen kom jag även på att jag glömt min "clown näsa" hemma. Suck... Ajaaa, det var sjukt roligt på festen och alla var på så himla bra humör. Det finns ju inget roligare än en massa folk som skrattar ihop.
Okej, over and out!

P.S. Det måste ha tagits ca 5000 bilder eller nåt igår, och dom kommer upp nångång under veckan. Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar