torsdag 3 februari 2011

THE/LAST/DAYS

Eftersom mina sista dagar börjar närma sig mot sitt slut bestämde jag mig för att åka till Kamakura eftersom jag ännu inte har varit där. Kamakura bjuder på långa stränder med superfin utsikt och så den stora Buddha statyn. Vädret var också på vår sida då det inte blåste det allra minsta (det är ändå vinter och vi var på en strand) så där hade vi tur! Utgången blev på Lex som inleddes med en mode show för klädmärket Syk Fuc, tydligen nåt klädmärke från Hollywood men absolut ingenting jag skulle ha på mig. För mycket bling bling, hjärtan, spadrar och annan skit, tack men nej tack. Sedan brakade värsta festen loss. Lyckad kväll med andra ord. Nu äter jag choklad och bestämde mig helt plötsligt för att jag kan få lite användning av mig själv. Varför inte börja packa min resväska? Känner jag mig själv rätt kommer det sluta upp med en film...
Suck.


























2 kommentarer: