söndag 26 december 2010

HAPPY/HOLIDAY/S

BÄST Julen so far! Jag har gjort så mycket dom senaste dagarna att jag knappt har haft tid att sova. Men det är den sortens livsstil vi kör på här, vettni.
Hur som helst, imorgon är det en speciell dag eftersom Tamara anländer i Tokyo fucking City med sin andra hälft Henke a.k.a Heinrich!!!! Måste verkligen sova nu eftersom jag har ett par saker att uträtta innan jag plockar upp dom i Tama Center.
En sak till och sen är det dags för mig att hit the sack! Gillar inte att klaga eller gnälla MEN japaner behöver en kurs i dans. Små  grodorna  dansen håller inte alltså, God damn it. Att dom dessutom förstörde min väska med är inte OK! Vintage dessutom, gaaaahhhh!!!
Så där, nu lämnar vi det bakom oss och nämner det aldrig mer.
Sayonaraaaa någon gång under veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar