måndag 22 november 2010

NOT/DEAD/ONLY/ABSENT

Fett sjuk. Men vilken helg alltså! Wa-wa-wi-waaa säger jag. Missade tyvärr söndagens hiking eftersom jag vaknade och kände att min hals inte skulle palla en hel dags hiking och dessutom så ville jag inte bli mer sjuk än vad jag redan är.
Hur som helst, kollade precis på Lost in Translation (igen) kunde inte riktigt hjälpa det, den är så fin. Imorgon var det tänkt att jag skulle sticka till skolans badhus men det känns inte så fräscht att bada när man är sjuk. Usch, nej. MEN på kvällen ska jag på bio med Bo och glo på Saw i 3D!! Can't wait alltså, det kommer bli en sjuk upplevelse. Nu ska jag måla naglarna och sen lägga mig.


                                                            (bilder från i lördags, tagna i Ginza)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar